kbodog 2013.05.27. 11:09

Visszpillantó

774179_10152416512760696_1833181721_o.jpgElérkezett az utolsó erasmus-os napom, ezért úgy gondolom, hogy érdemes visszapillantanom a blogon történtekre is. Soha ezelőtt nem írtam még blogot, így az új környezet miatti kihívások mellé társult a folyamatos írás is. Úgy érzem, nem vallottam kudarcot, egy kicsit talán a számok is ezt támasztják alá.

Január 7-én érkeztem meg Stockholmba, az első bejegyzés három nappal később, január 10-én született meg, és a szűk öt hónap alatt 27 ezer lapletöltést regisztrált az adminfelület. Az első írásom, ami az 20130521010256.jpgIndex2-re kikerült, a saltsjöbadeni vonatbalesetről szólt. Ezek után egyre gyakoribb vendége lettem a híroldalnak, ha jól emlékszem, öt bejegyzésem a főoldalon lévő blogketrecbe is kikerült. A statisztikák szerint a leglátogatottabb bejegyzésem a drottningholmi volt (több mint 4000 lapletöltéssel), míg a legtöbb kommentet kiváltó írásom a néhány nappal ezelőtti zavargásokról szólt. Nagy népszerűségnek örvendett még a Balalaika & Vodka Tour keretében érintett városokról szóló beszámoló-sorozatom, valamint a vidámparkos, Stockholm-szindrómás és arlandás bejegyzéseim is.

blog8.PNGPersze akadtak olyan írások is, amik csak a törzsközönségem számára voltak érdekesek, illetve igyekeztem hasznos információkat összeszedni a leendő erasmus-osoknak. Én személy szerint a legjobban Stockholm szép rovatot és a tipp címkével ellátott helyeket szerettem. (Utóbbiak közé tényleg csak a legjobb dolgok kerülhettek be, mert az egész félév megérdemelne egy nagy tipp címkét.)

Az öt hónap alatt rengeteget utaztam, nem kevesebb mint 7 országba (L L É O F N D) sikerült eljutnom, a legkülönfélébb járművekkel utazva. Minden egyes hazaérkezés furcsa volt, mivel valójában nem haza érkeztem, hanem Stockholmba.

Mert haza mégiscsak holnap megyek.

És hogy mi lesz veled, Szőke & kék szemű? Nos annyi biztos, hogy nem megy veszendőbe ennyi munka, lesz folytatás! Talán a közeljövőben, talán később, de addig is megmarad egy online naplónak, de valójában ez csak egy igen kicsi szelete annak a rengeteg élménynek, amihez szerencsém volt.

Kösz mindent. Sziasztok.

3 komment

Címkék: gépház

A bejegyzés trackback címe:

https://szoke-kek-szemu.blog.hu/api/trackback/id/tr475319893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bartush 2013.05.27. 13:40:45

Nem sajnálod, hogy haza kell jönnöd? Persze tudom a család ... de én mindig mintha egy darabot otthagytam volna a szívemből, ha eljöttem Stockholmból. Na kezdek szentimentális lenni.
Jó utat!

BalazsMate · http://stockholm.blog.hu 2013.05.27. 15:21:19

Gyakran beneztem a blogodra, mert jo sok helyen jartal; jol kihasznaltad ezt a nehany honapot :)

Ha egy kis kritikat elfogadsz: gyakran rövidek es feluletesek voltak az irasok; en is, es szerintem masok is szivesen olvastak volna kicsit többet arrol amerre jartal. En pl meg nem jartam Kirunaban, kivancsi lettem volna hogy milyen, de az egesz utazast lerendezted egy par mondatos, par fotos bejegyzessel ;)

kbodog · http://szoke-kek-szemu.blog.hu/ 2013.05.29. 20:05:23

@Bartush: Persze, kicsit azért rossz volt eljönni, mert sok új barátot kellett otthagyni, és rengeteg emlékem kötődik már Stockholmhoz. De összességében jó újra Magyarországon lenni, magyar hangot hallani mindenhonnan.

@Bajen: Köszönöm az észrevételed, ha valamikor újra írni kezdek, akkor majd figyelek rá.
süti beállítások módosítása