Korábbi halas kísérletem nem hozta az elvárt színvonalat, így visszatértem az alapokhoz, a lazachoz.

Olyan rég óta még nem vagyok itt, hogy ismételnem kéne önmagamat, ezért most kicsit másképp készítettem el: Mustáros lazac párolt zöldségekkel.

032.JPG

Mivel az egész így túl egészséges volt, a végét betoltam egy Daimot. Ha nem tudod mi az, akkor még nem ettél csokit.

A bejegyzés trackback címe:

https://szoke-kek-szemu.blog.hu/api/trackback/id/tr125120216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása