2013.02.20. 19:41
Bromma Airport
Hová is kirándulna máshova egy leendő légifolyamatos közlekedésmérnök? Stockholmnak több repülőtere is van: Skavsta, amit a fapadosok használnak előszeretettel; Arlanda, ami a hagyományos társaságok légikikötője; Bromma, ami pedig szinte kizárólag belföldi forgalomban használatos (illetve még néhány kisebb repülőtér elszórtan a városszélén).
Bromma forgalmának nagy részét a képen látható Malmö Aviation bonyolítja le BAe 146 (Jumbolino) típusú repülőgépekkel, illetve gyakori vendégek még a magángépek is.
(A nem tökéletes képekben nagy szerepet játszik a rossz fényviszony is: körülbelül két hete nem láttam a napot 10 percnél tovább, szóval elég nehéz így szép felvételeket készíteni. De talán a jövőhéten kibukkan a felhők közül.)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.04.03. 13:40:24
kbodog · http://szoke-kek-szemu.blog.hu/ 2013.04.03. 18:30:55
geegee. · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.04.03. 23:14:14
kbodog · http://szoke-kek-szemu.blog.hu/ 2013.04.03. 23:59:25
A belföldi svéd repülés pedig azért drága, mert működik az országban a keresztfinanszírozás valamilyen formája. Ha valahova megy vonat, akkor a légiközlekedést plusz adókkal sújtják, lévén hogy környezetszennyezőbb.
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.04.05. 14:38:24
Carpy · http://japanvasut.blog.hu/ 2013.05.11. 16:12:35
Köszönöm előre is!