Korábban már csináltam ilyen tárkonyos levest, az akkor a gombára épült. Most újra kezembe akadt ez a fűszer, és rájöttem, hogy nagyon is szeretem. Csirkehús is akadt a mélyhűtőben, így a mostani levesem tejszínes-tárkonyos csirkeraguleves lett.

Barátságtalan az idő Stockholmban, így külön jól esik egy forró levest kanalazva nézni a szakadó esőt.

IMG_3252.JPG
Ide mindig írok még valami okosságot, de most nem jut semmi az eszembe. Szóval, na, izé.

A bejegyzés trackback címe:

https://szoke-kek-szemu.blog.hu/api/trackback/id/tr975233352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYJetsTD 2013.04.25. 00:34:00

Éppen ma csináltam én is, bár nálunk Bécsben 22 fok volt és napsütés... Igazából karikázzuk a sárgarépát a tejszínes-tárkonyos csirkeragulevesbe, de ez nem szentség, csak megakadt a szemem rajta..
Hozzáteszem, a nyolcas próbálkozásodon húsz percen át nevettem, ahhoz képest ez mennyei manna... :)

kbodog · http://szoke-kek-szemu.blog.hu/ 2013.04.26. 00:47:17

@NYJetsTD: #8 tipikusan az a helyzet volt, ami valamit már mindenképpen kellett ide írni. :D Valóban nem egy mestermű.

NYJetsTD 2013.04.27. 18:20:26

@kbodog: oksi, bár nem cikizni akartalak, csak amikor megláttam a mirelit halrudacskákat, zacskós rizshez kevert konzerv kukoricával, éreztem, hogy jobb ha eldugom Gordon Ramsay elől... : )
Bár nem vagyok a svéd konyha mélyen beavatott ismerője (az Ikeás lóhúsgombócokat kivéve), de most már legalább egyet főzzél a kedvemért...lazac nem ér : )
süti beállítások módosítása