Most nézem, hogy ez csak a negyedik ilyen bejegyzésem: megnyugtatok mindenkit, azért nem csak négyszer kajáltam mióta itt vagyok, de egy mikrós burritoban nem látok hírértéket.

Vasárnap lévén gondoltam csinálok valami finomat. Már egy ideje nézegetem a fagyasztómban lévő halat, hát most végre elkészítettem - bacon-be tekert tőkehal krumplipürével.

IMG_1291.JPG

Hogy őszinte legyek, azért egy haltól többet vártam: komolyan semmi íze nincs magában, úgyhogy félúton még egy kicsit fel kellett turbózni némi fűszerrel. Cserébe viszont a krumplipüré jó lett, ezentúl bármikor vállalom az elkészítését (csak valaki pucolja meg a krumplit előtte).

A bejegyzés trackback címe:

https://szoke-kek-szemu.blog.hu/api/trackback/id/tr745085968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása