Stockholm nagyjából feleakkora mint Budapest, és feleannyian is lakják. Jópofa város: tele szigettel (például a parlamentjük egy saját kis szigeten található), hidakkal, behavazott házakkal és svédekkel. Kicsit megdöbbentem rajta, de elsőre nekem úgy tűnik, hogy a svédek nem itt laknak, de legfőképpen nem dolgoznak.

Reggel (8 óra körül) alig látni tipikus helybélieket a metrón, rengeteg a bevándorló: arab és/vagy török és/vagy ázsiai. A boltokban, a pultok mögött sem lehet nagyon másmilyen emberekkel találkozni. Lehet, hogy ez csak nekem furcsa, de nekem ez jutott eszembe az első Stockholmban töltött napom után.

No meg persze az, hogy rövidebbek a nappalok. Ez jár azzal, ha az ember jóval északabbra költözik a megszokottnál. 11-ig azért otthon felébredtem vekker nélkül, itt simán elaludtam, mert nem volt olyan világos. Kezdem érteni, hogy miért depressziósok a svédek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szoke-kek-szemu.blog.hu/api/trackback/id/tr505011093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fojesz 2013.01.10. 23:02:06

Fasza! Lősz majd képeket is?

vmiki 2013.01.10. 23:07:12

Jah tolj majd képeket, a szállás milyen?

kbodog · http://szoke-kek-szemu.blog.hu/ 2013.01.10. 23:14:26

Persze, lesznek majd képek is.
A szállásról is hamarosan jön egy bejegyzés, most nem lövöm le. Türelem! :D

BalazsMate · http://stockholm.blog.hu 2013.03.26. 17:51:33

Szia! Bocs hogy ismeretlenul idetolakodok, de nemreg kezdtem el egy Stockholmmal foglalkozo blogot irni, hatha majd a hasznat veszed :)
(stockholm.blog.hu)

Egyebkent en is Kistaban lakok, es errefele tenyleg nincsenek svedek (kb 20%). Mashol viszont bevandorlok nincsenek (illetve alig), ugyhogy elegge elkulonulnek egymastol.

kbodog · http://szoke-kek-szemu.blog.hu/ 2013.03.26. 19:09:03

@Bajen: Igen, néhány hét elteltével én is felfigyeltem rá, hogy a kisebbség a Hallonbergen - Akalla vonalon van jelen.

Örülök, hogy felfedezted a blogomat. Én is olvasgatom majd a tiedet, ha lesz egy kis időm, majd egy linket is beleteszek egy oldaldobozba, hátha tudok adni egy pár látogatót. :)
Én is Kistaban lakom, ha gondolod, összefuthatunk valamikor a virtuális világon kívül is.
süti beállítások módosítása